FANDOM

Çiftçi Pazarı Çoklu Oyuncu Bölümü için, bkz. Çiftçi Pazarı (BioShock 2 Multiplayer).
Farmer's Market Entrance
"Burada her şey taze!"
―Çiftçi Pazarı kartpostalında

Çiftçi Pazarı, BioShock içindeki altıncı bölümdür. Jack Botanik Bahçesi içindeki ormanı kurtarmak ve kilitleri kaldırmak için Lazarus Vektörü bileşenlerini toplamak üzere pazara gitmelidir.

GeçmişEdit

Çiftçi Pazarı, Rapture içindeki hareketli ve popüler bir pazar yeriydi. Halk taze üretilmiş elma, kavun, domates, peynir ve diğer besin ürünlerini almak için gidebilirlerdi. Hatta Çiftçi Pazarı'nda seyyar satıcılardan balkabağı alabilirdi. Şehir sakinleri Worley Şaraphanesi'nde şarapların, Silverwing Arıcılık içinde de arı kovanlarından çıkan balın lezzetini tadabilirlerdi. Birçok tabela, Çiftçi Pazarı'nın 1948'de kurulduğunu göstermektedir.

BioShockEdit

Ana makale: BioShock

Silverwing ArıcılıkEdit

Silverwing Apiary Entrance

Silverwing Arıcılık ana girişi.

Silverwing Arıcılık iki bölüme ayrılmıştı. İlki tezgah ve yazar kasa bulunan market, diğeri de arı kovanlarıyla ile tavandan asılmış büyük bir kovan bulunan büyük arka oda. Kovan odasının girişinde bulunan iki koldan birini çekerek, arıları sakinleştirici bir duman odaya salınabilir. Sayaç sesi, işçilerin çalışmak için ne kadar zaman kaldıklarını tıklama sesi ile belirtmektedir. Süre dolmaya başladıkça ses hızlanır ve sonunda duman yok olur. Arından arılar tekrar saldırgan olarak odadaki herkese saldırırlar.

Lazarus Vektörü için gerekli enzim örneklerinin hepsi arı kovanlarının (beş adet) ve köşedeki kasanın (üç adet) aranması ile bulunabilir.

Worley ŞaraphanesiEdit

Worley Winery Entrance

Worley Şaraphanesi girişi.

Worley Şaraphanesi, Fransa kasaba tasarımında, üst katlarında şarap rafları, bar, kasa ve çeşitli masa sandalyeler; alt katında da şarapların üretilip büyük varillere konulduğu imalathane bulunmaktadır. Şaraplara neler olduğu hakkında bir şeyler söyleyen çok sayıda damıtılmış su şaraphaneye yayılmıştır.

Yarısı sular altında kalmış arkadaki sığınak, Fotoğrafçının Gözü de dahil birçok şey bulundurmaktadır. Oyuncu alırsa, üç adet Tuzak Oku duvarlara yerleştirilecek ve Jack'in çıkışını engelleyecek ve birkaç mutant da saldırmaya başlayacaktır. Doğal Kamuflaj Gen Toniği kullanılıyorsa, biraz beklenildiğinde, mutantlar doğrudan oklara yürüyecekler.

Ana PazarEdit

Ana Pazar bir zamanlar et, peynir, meyve ve sebzeler de dahil her çeşit ürünü satan küçük mağazalarla doluyken şimdi büyük bir bölümü bozulmaya uğramıştır. Bu alan Botanik Bahçesi'nin hoş bahçe temasıyla birçok ağaç ve döşenmiş arnavut kaldırım taşlarıyla donatılmış, büyük çimlik alana sahiptir. Pazarın altında depolama odaları bulunur. Su basmış odalardan biri, sütuna yaslanan bir Koca Baba cesedi bulundurur. Ayrıca bir kilitli pompa odası bulunmaktadır. Bu kapının kodu 0512'dir veya hacklenerek açılabilir.

Ayrıca Ana Pazar alanındaki taretin üzerinde bir kanalizasyon kanal kapısı bulunmaktadır. Girebilmek için kırık kirişlerin üzerine tırmanılıp, bozuk yığının üzerinden atlanarak ulaşılabilir. Bu alan birkaç Yakınlığa Duyarlı Mayın ve Otomatik Hackleme Aleti bulundurur.

HaritaEdit

Bu harita etkileşimlidir. Bir şey üzerinde daha fazla bilgi almak için tıklayın veya farklı bir harita görmek için bir sekme seçin.

Healthstation
Sağlık
İstasyonu
Icon vending
Satış
Otomatları
Icon gathergard
Toplayıcının
Bahçesi
Genebank
Gen
Bankası
Botshutdown
Güvenlik
Paneli
Icon uinvent
İcat Et
AudioDiary
Ses
Günlüğü
Plasmid
Plazmid
Genetonic
Mühendislik
Toniği
Physical Tonic
Fiziksel
Tonik
Combat Tonic
Muharebe
Toniği

Yeni KeşiflerEdit

Bu Bölümdeki Küçük Kız Kardeşler

Ungathered Icon Ungathered Iconq

Tek Kullanımlık ŞeylerEdit

  • 1 adet Power to the Peopleevet bulunmaktadır.

Yeni Plazmid ve Tonikler (Bulunan)Edit

Yeni Plazmid ve Tonikler (Toplayıcının Bahçesi'nde)Edit

Şifreli KapılarEdit

  • 0512

Ses GünlükleriEdit

Çiftçi Pazarı Telsiz mesajları için, bkz. Telsiz Mesajları: Çiftçi Pazarı.
  1. Tasha Denu - Arı Enzimi
  2. Andrew Ryan - Hepimiz Çekiyoruz
  3. Brigid Tenenbaum - Nefret
  4. Andrew Ryan - Denize Düşen Yılana Sarılır
  5. Pierre Gobbi - Şarapta Su Var
  6. Brigid Tenenbaum - İşlevsel Çocuklar
  7. Brigid Tenenbaum - Adem'in Açıklaması
  8. Andrew Ryan - İlk Karşılaşma 

Burial at Sea - Episode 2Edit

Ana makale: Burial at Sea - Episode 2

Çiftçi Pazarı, Atlas ve takipçilerine şehri teröre sürükleme planı hazırlarken önerilen önemli yerlerden biriydi.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki