FANDOM

Kaçakçılar Sığınağı Çoklu Oyuncu Bölümü için, bkz. Kaçakçılar Sığınağı (Multiplayer).
Hideout Hand.jpg
"...Rapture'da idam cezası gören kişiler sadece yaptığımız her şeyi riske sokan kaçakçılardır. Bu muhteşem şehrimizi ya Sovyet devleri bulabileceğini düşünün, ya da ABD hükümetinin! Gizliliğimiz kalkanımızdır!"
Kamu Anonsu

Kaçakçılar Sığınağı, BioShock içinde Jack'in girdiği dördüncü alandır. Bu bölüm BioShock mobil oyunları olan 2D ve 3D için son bölümdür. Mobil oyunları burada bittiğinden, bu bölüm diğer platformlarda büyük ölçüde farklılık gösterir. Burada Jack'in amacı Atlas'ın ailesini tutan denizaltına ulaşmak ve şehirden kaçmak üzere hazırlamaktır.

GeçmişEdit

Frank Fontaine adamlarını altıktan sonra, bu alan kaçakçıların gezdiği ve işlerini sürdürdüğü yer oldu. Peach Wilkins'e göre, Fontaine'in küçük denizaltını alıp (sadece bir batisfer görülmesine rağmen) haftada iki kere yeryüzüne çıkarak Rapture gibi ücra yerlerde bulunamayan ürünlerin bazıları getirilirdi. Bunlar dana eti, gerçek tütün ve bazı ek ürünlerdir (incil, filmler vb.). Kaçakçılar ayrıca Rapture Liman Müdürlüğü'nden büyük miktarda alkol çalmışlardır.

Fontaine aynı zamanda denizaltı balık filosunu yüzeyden Kaçak eşya taşımacılığı için de kullanmıştır. Bu ona içinde bulunan tesislerin boyutuna uygun olan daha büyük ölçekte ve kapsamda operasyonlar yapmasını sağlamıştır.

BioShockEdit

Ana makale: BioShock
Smuggler's Hideout Flooded Cave.png

Bu yatak "Su yatağı" terimine yeni anlam kazandırıyor.

Smugglers' Hideout Storage Cave.png

Kaçakçı logosu örnekleri sığınak boyunca görülebilir.

Smuggler's Hideout Submarine Bay.png

Küçük denizaltı bir batisferi andırıyor.

Smugglers Hideout-Exit.jpg

Botanik Bahçesi'ne giden köprü.

Jack, Rapture'dan ailesi ile kaçmak isteyen Atlas'la burada buluşma talimatı alır. İki giriş de mühürlü olduğundan, Fontaine'in ölümünden sonra sığınağı kimsenin kullanmadığı anlaşılabilir. Ancak Jack buraya geldiğinde, buranın göründüğü kadar terk edilmemiş olduğunu öğrenir.

Su Altı MahzeniEdit

Burası Jack'in ilk ziyaret ettiği alandır. Burası muhtemelen kaçırılan eşyaları depolamak için kullanılan bir yerdi. Görülen su baskını, tüm kasaların su seviyesi üzerine taşınmamasından anlaşılabileceği üzere, Fontaine'in bahsedilen ölümünden henüz önce başladığını belirtiyor. İlginç şeyler arasında Canlandırma İstasyonu, bir Gen Bankası ve muhtemelen kaçakçıların yasadışı ürünler ile mesajları göndermek üzere kullandıkları Pnömatik Tüp bulunuyor.

DepoEdit

Bu bölüm kaçak malları depolamak için kullanılıyordu. Tek başına bulunan Silah Tareti (muhtemel olmasa da) içeri giren kişileri izlemektedir. Posterler kaçakçıların sembolü olan kırmızımsı siyah bir el ile görülebilir. Odanın büyük bölümü, Büyük Rapture Karnavalı'ndaki Ferris tekerlekli moturunun tasarımına benzer büyük bir makine tarafından kaplanmaktadır.

PervazEdit

Denizaltı Limanı'na bakan bir yol. Depolama alanı olarak kullanılmakta ve kontrol odasına giden yolda bulunuyor.

Kontrol OdasıEdit

Odada Botanik Bahçesi kapısını açmak için bir anahtar bulunuyor. Bu anahtar, kaçakçıların kaçak eşyalarını Rapture'daki diğer yerlere taşımalarını sağlar. Diğer kullanımı da ürünleri depolamak.

Bakım TüneliEdit

Doğrudan Fontaine'in küçük denizaltı ve batisferine giden tünel. İsimden anlaşılabileceği gibi, bu bölüm denizaltı ve sığınak bakımı için kullanılıyordu. Birçok boyu ve hidrolik makinesi görülebilir. Bunlar muhtemelen suyu pompalamak ve temiz hava dönüşümü için kullanılıyordu. Kaçırılan bir Sağlık İstasyonu kontrol odasının hemen dışında bulunabilir.

Denizaltı LimanıEdit

Sığınağın merkezi ağı. Fontaine'in mini denizaltısı ve batisferi burada hazır bulunuyor. Ayrıca işlevi muhtemelen denizaltının üzerindeki vinci kontrol etmek olan bir kontrol masası da bulunuyor. Andrew Ryan'a korkusuz hakaret sayılabilecek gizli bir geçit doğrudan Ryan'ın ilgi alanı olan Botanik Bahçesi'ne bağlanmaktadır.

HaritaEdit

Bu harita etkileşimlidir. Bir şey üzerinde daha fazla bilgi almak için tıklayın veya farklı bir harita görmek için bir sekme seçin.

Healthstation.svg
Sağlık
İstasyonu
Icon vending.png
Satış
Otomatları
Icon gathergard.png
Toplayıcının
Bahçesi
Genebank.svg
Gen
Bankası
Botshutdown.svg
Güvenlik
Paneli
Icon uinvent.png
İcat Et
AudioDiary.png
Ses
Günlüğü
Plasmid.png
Plazmid
Genetonic.png
Mühendislik
Toniği
Physical Tonic.png
Fiziksel
Tonik
Combat Tonic.png
Muharebe
Toniği

Yeni KeşiflerEdit

Ses GünlükleriEdit

Kaçakçılar Sığınağı Telsiz mesajları için, bkz. Telsiz Mesajları: Kaçakçılar Sığınağı.

  1. Peach Wilkins - Fontaine'le Tanışma
  2. Frank Fontaine - Bilim
  3. Peach Wilkins - Bir Anlaşma

BioShock Uyarı.png
"Bana güzel olacağımın sözünü vermiştin Steinman! Güzel olacağım demiştin! Şimdi bana bir bak! Bak bana!"Dişi Mutant

Yazının devamı bölümle ilgili ayrıntı içeriyor.
Eğer bölümde ilerlememişseniz bilmediğiniz ayrıntılarla karşılaşabilirsiniz.

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki